У Міжнародному виставковому центрі Києва успішно
пройшла 22-а Міжнародна спеціалізована виставка «Мисливство і рибальство», організатором якої є ТПП
України.
Виставка традиційно
викликала зацікавленість з боку
численних шанувальників мисливства, рибальства,
дайвінгу та активного відпочинку.
- Участь у виставці взяли близько 250 виробників, а
також експортерів з України, Литви, Росії, Латвії, Туреччини та інших країн. Інноваційні
зразки своєї продукції привезли саме ті фірми, які по праву вважаються
серйозними гравцями як оптової, так і роздрібної торгівлі в даному сегменті. По-перше, саме тут, у Міжнародному
виставковому центрі був наочно продемонстрований технологічний ряд передових
досягнень українських товаровиробників у сфері полювання та рибної ловлі, а
також дайвінгу та активного відпочинку. По-друге, Міжнародна виставка «Мисливство і рибальство» в останнє десятиріччя по праву
вважається в Україні самою представницькою в своєму сегменті. Саме тут дрібні і
великі оптовики відомих торгових марок товарів, призначених для активного
відпочинку, мають можливість безпосередньо зустрітися з виробниками і
обговорити інноваційні новинки. - Більшість
з її учасників наочно продемонстрували, що готові вкладати солідний капітал у перспективний інноваційний продукт. Відвідувачі залишилися задоволені,
адже такого асортименту спеціалізованих товарів для полювання та риболовлі,
який вони побачили на виставці, сьогодні не зустрінеш ні в одному магазині. Цим
і пояснюється, чому продукція, що відноситься до категорії «не першої необхідності», користувалася майже ажіотажним попитом. Мисливці та рибалки залишали
павільйон щасливими з гачками, поплавками, водонепроникними шкарпетками,
гідрокостюмами, надувними човнами і моторами. Рекорди продаж побила продукція
одного з вітчизняних виробників, менеджери якого застосували маркетингову кмітливість - наповнили величезний басейн водою і продемонстрували свої
вироби, воблери і блешні наочно в роботі.
- Порадувала відвідувачів і різноманітність пропонованих товарів: окуляри,
біноклі, приціли, мініатюрні кишенькові ліхтарики, проміні яких досягають 200
метрів, міні-прожектори. Інтерес відвідувачів виставки викликали і навігаційні прилади, які
бездоганно працюють не тільки на позашляховиках і моторних човнах, а й на вертольотах. - Знайшли
свою нішу на виставці і представники підростаючого покоління. Судячи з того, з
якою швидкістю молодь розкуповувала спорядження
аквалангістів, можна сміливо стверджувати, що в Україні користується
популярністю й набирає все більших обертів такий
напрямок активного відпочинку, як «дайвінг». - За попередніми оцінками, найбільший виставковий
захід з мисливської та рибальської тематики в Україні відвідали понад тридцять
тисяч осіб. Якщо порівнювати з
попередніми роками, можна помітити тенденцію, що цей сегмент
ринку пішов «у зріст». - До виставки «Мисливство та рибальство 2012» активний інтерес виявили і зарубіжні компанії, зокрема російські. І не даремно.
Ось де наші вітчизняні виробники змогли
наочно переконатися, що продукція українських підприємств нічим не гірша, і багато
в чому конкурує із закордонним продуктом. - Завдяки
подібним виставкам поступово формується культура українського рибальства та
полювання, розвивається бізнес, який забезпечує цю сферу. І буде не дивно, якщо через пару-трійку років виставка «Мисливство та
рибальство», яку двічі на рік, взимку та восени, організовує Торгово-промислова палата України стане для
Києва брендовою. Адже рибалка і полювання - це
відпочинок мільйонів людей, серед яких чимало шанувальників природи. - Паралельно з виставкою «Мисливство і рибальство -
2012» проходили міжнародні спеціалізовані виставки «Позашляховик», «Дайвінг та
підводне полювання» та активний відпочинок.
Владислав Кордік журнал "Діловий Вісник" Торгово-промислової палати України
|