Понедельник, 06.05.2024, 13:29
Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Аналитика
[06.05.2013] Мэры и губернаторы »
«Город - инфраструктура» переехал на новый адрес: mega-misto.com.ua
[12.10.2012] Мэры и губернаторы »
Голова РДА, якого зловили на хабарі, повернеться до роботи
[12.10.2012] Мэры и губернаторы »
Мэр Алушты сменил больного заместителя на блондинку из Симферополя (ФОТО)
[12.10.2012] Мэры и губернаторы »
Мэр Керчи назвал своих горожан «дебилами» и «выродками»
[04.10.2012] Теплоэнергетика »
Симферопольские коммунальщики обокрали державу почти на миллион гривен
[04.10.2012] Теплоэнергетика »
Підготовка до опалювального сезону: Посадовець КП «Червоноградтеплокомуненерго» вкрала 1,5 млн грн
[04.10.2012] Мэры и губернаторы »
В Ужгороде взят под стражу заместитель городского головы Виталий Семаль
[03.10.2012] Теплоэнергетика »
В Феодосии остановлены практически все городские котельные
[01.10.2012] Водоканалы »
В Степногорске 5 тысяч человек остались без воды
[27.09.2012] Авиация »
В аэропорту "Борисполь" продолжают воровать багаж: за минувшие полгода уволили 170 грузчиков
[26.09.2012] Мэры и губернаторы »
Севастопольский чиновник был задержан в момент получения взятки
[26.09.2012] Местное самоуправление »
Главный архитектор Нежина задержан за взятку


Жми и слушай!
Радио онлайн
RSS

Подписаться
Поиск



Видеоновости:

Курсы наличного обмена на сегодня
Цены на бензин
Loading...

A
Главная » Статьи » Экономика » Компании и рынки

Ринок внутрiшнiх авіаперевезень України доведено до катастрофічного стану

Монополія на ринку авіаперевезень в Україні вбиває здорову конкуренцію. Відсутність потужних гравців та власність Ігоря Коломойського авіакомпаній призвела до занепаду газузі транспорту, - повiдомляє видання «Авiацiя України».

Найбільші чотири авіакомпанії - Аеросвіт, Роза Вітрів, Донбасаеро та Дніпроавіа належать мільярдеру Коломойському. Небажання вести здоровий бізнес та грати за правила призвело до катастрофічної ситуації на ринку внутрішніх перевезень, де ціна за квиток економ-класу сягає 5 тис. гривень.

Відсутність правил гри, непрозорі рішення, лобіювання перевізників у парламенті все це призводить до зростання цін та жахливої якості перевезень для рядового пасажира.

Нема дешевих перельотів - нема туризму

Внутрішнє авіасполучення мали б розвивати хоча б з огляду на те, що Україна має величезну територію, відстань між великими містами – сотні кілометрів. Погане транспортне сполучення гальмує і розвиток бізнесу, і ринку праці. Жадібність авіакомпанії не дає розвиватись внутрішньому та в’їздному туризму. Який сенс, скажімо, влаштовувати дні Львова у Луганську, якщо люди фізично не можуть добратись з одного міста в інше? Тобто можуть — добу поїздом чи автобусом. Але про які тури вихідного дня тоді може йтися?

«У нас є дві проблеми з авіасполученням. Перша - невиправдано дорогі тарифи українських авіакомпаній. Фактично, у нас на ринку монополіст. «Відкрите небо», яке могло б пустити на ринок більше авіакомпаній, а це посприяло б зниженню тарифів, не підписане. Друга проблема - аеропорти. У нас надто дороге обслуговування авіакомпаній в аеропортах - послуги навігації, супровід у повітрі. Є державні структури, які встановлюють тарифи, які їм хочеться.

Мені неодноразово доводилось чути від людей з Львівської чи Закарпатської областей, що їм дешевше злітати у Туреччину чи Болгарію, ніж у Крим. Хто в Криму переважно відпочиває? Українці і росіяни. Але у Росії є багато міст-мільйонників. І звідти є рейси у Туреччину, Грецію, Болгарію, а в Крим немає. Бо літати в Україну дорого… Проблеми не лише з авіаперевезеннями.

Ранiше IАП «Мicто-iнфраструктура» розповiдав про загадки запорiзьких авіакатастроф

Категория: Компании и рынки | Добавил: Redaktor (28.05.2012)
Просмотров: 570 | Комментарии: 1 | Теги: Владислав Кордик, Украина, крышевание, жадность авиакомпаний, Аэропорт, город-инфраструктура, авиаперевозки, внутренние авиалинии, Монополия, инфраструктура | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: